مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-12اقتصادي

فارس من| دهستان زردلان در آینده نزدیک گازرسانی می شود


دهستان زردلان همچنان در خانه های خود چشم به وعده های مسئولین استانی دوخته اند و خواستار تسریع در گازرسانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش سوژه ای با عنوان درخواست گازکشی به دهستان زردلان در سامانه فارس من به ثبت رسید از این رو خبرنگاران فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

گاز نعمتی است که گرما بخش منازل بوده و آسایش را به خانواده ها می دهد و در سایه این نعمت از مشکلات مردم کاسته و زندگی راحتی را نیز به ارمغان می آورد.

استان ایلام یکی از قطب های نفت و گاز غرب کشور است و میادین نفت و گاز متعددی دارد و مردم این استان از این موهبت در زندگی روزمره خود استفاده می کنند؛ گازرسانی به مناطق مختلف یکی از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

علی رغم این که به صورت گسترده شبکه گازرسانی به سراسر استان انجام می شود و حتی روستاها هم از این هم بهره مند هستند اما هنوز برخی از مناطق محروم استان لذت این نعمت گرمابخش را به خود ندیده اند.

 یکی از مناطق محروم دهستان زردلان در شهرستان هلیلان ایلام است که با وجود همت و تلاشی که برای اقتصاد، اشتغال، رونق و آبادانی روستای خود می کنند اما از برخی خدمات به حق و قانونی خود محروم هستند؛ وضعیت گازرسانی به این دهستان مردم را با مشکلاتی رو به رو کرده و تحمل زندگی در این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دهستان زردلان در آینده نزدیک گازرسانی می شود

فارس من| دهستان زردلان در آینده نزدیک گازرسانی می شود